Televiziunea şi efectele online

Azi a trimis Trafic.ro un newsletter care începe cam aşa:

Trafic.ro newsletter

Influenta pe care televiziunea o poate avea asupra mediului online este un subiect destul de discutat in lumea webmasterilor. Dar cat de puternica poate fi aceasta influenta?

In gura presei

In data de 8 ianuarie 2009, in cadrul emisiunii “In gura presei” (Antena 3, ora 23:10), realizatorul Mircea Badea a facut cateva scurte consideratii despre serviciul de monitorizare trafic.ro si pozitia ocupata de blogul sau in clasament. Pe 9 ianuarie, la ora 10:00, emisiunea a fost reluata pe Antena 1 (click pe acest link pentru a urmari emisiunea).

Rezultatul? In scurt timp Mircea-Badea.ro avea sa devina cel mai bun referrer web pentru trafic.ro. Mai mult: site-ul serviciului de monitorizare trafic.ro avea sa inregistreze un nou record de vizitatori: 47.594 vizitatori in data de 9 ianuarie 2009.

Televiziunea si influenta in online

Iata, in cele ce urmeaza, cateva date privind modul in care mentionarea trafic.ro in cadrul emisiunii mai sus amintite a influentat comportamentul utilizatorilor.

In data de 8 ianuarie, pe durata emisiunii (orele 23:00 – 24:00), numarul de utilizatori pe site-ul www.trafic.ro a fost de aproape 5 ori mai mare decat in mod obisnuit.

Deci cam ce ziceam şi eu ieri.

4 comentarii la Televiziunea şi efectele online

  1. doar ca ei au constatat cresterea si atat , nu au criticat ce zicea mircea badea in emisiunea lui despre bloggeri :D deci doar o parte din ce ziceai tu :D

  2. Eu m-am dezabonat de 10 ori pana acum de la newsletterele astea si tot primesc. Cineva acolo de la Netbridge ma iubeste mult

  3. Inca odata se demonstreaza ce impact mare are tv.

Tu ce ai de zis?

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.