Ce înseamnă “unic proprietar” şi “recent adusă din Germania”

De obicei înseamnă că cineva vrea să vă dea o ţeapă destul de mare, ignorând faptul că n-are pic de logică atunci când maşina nu e nouă şi e adusă din Germania dar primul proprietar e ăsta care o vinde.

Informatii suplimentare:
primul proprietar, fara accident

Descrierea vehiculului:
NORMA POLUARE EURO4, TRECUTA IN BRIEF.DISTRIBUTIE PE LANT,RADIO-CD CU MP3.MASINA RECENT ADUSA DIN GERMANIA, UNIC PROPRIETAR.STARE TEHNICA SI OPTICA FOARTE BUNA. CUNSUM MIC, 2 CHEI,USOR NEGOCIABIL. INMATRICULAREA COSTA PER TOTAL APROX 500 EURO, CU TOT CU TAXA . ACCEPT ORICE TESTARE AUTORIZATA IN REPREZENTANTA,FARA VARIANTE.

Maşina e din judeţul Arad. Asta înseamnă că e foarte probabil că cine o vinde să se ocupe de afaceri de genul ăsta. De ce? Le e foarte simplu. Arad – Germania e un drum de doar câteva ore, faţă de Bucureşti – Germania care e un drum cu cel puţin o jumătate de zi mai lung, şi asta îi ajută pe arădeni să sufle maşinile afaceriştilor care stau mai în vest sau sud. Apare maşina în Germania, o rezervă şmecherul, în 12 ore e acolo şi a luat-o, că altfel o ia altcineva. Cu cât e mai nouă şi mai lovită cu atât se dă mai repede pentru că se poate scoate un profit mai mare cu ea.

Există două motive pentru care multe (nu toate, doar multe) maşini din Germania ajung în est, România sau Bulgaria. Nemţii scapă de ele pentru că:

  1. sunt vechi şi cu mulţi kilometri (să zicem un 200.000 km la o maşină care nu intră la categoria Mercedes, pentru alea sare kilometrajul de 500.000 km)
  2. au fost lovite şi apoi scoase din circulaţie

Nu vă faceţi mari iluzii, de obicei maşinile care nu au unul din cele 2 defecte de mai sus au preţuri foarte asemănătoare cu cele care se vând la noi în ţară. Nu ar face nimeni profit dacă ar aduce maşini nelovite sau cu un număr decent de kilometri pe ceas, pentru că adusul unei maşini din Germania se face cu cel puţi 500 euro. Transport până acolo – autocar sau avion, cazare 1-2 nopţi, benzină sau motorină, numerele şi taxele de drum. Profesioniştii le mai aduc pe platforme, ca să poată aduce maşini PRAF care nu pot circula pe roţile proprii (se găsesc şi cu 500 – 1.000 de euro din astea) şi 2.000 de euro mai târziu, investiţi în reparaţii, vedeţi maşina pe Autovit cu un preţ de 4.000 de euro, în timp ce altele asemănătoare se vând cu 5.000.

 

6 comentarii la Ce înseamnă “unic proprietar” şi “recent adusă din Germania”

  1. unic proprietar, am mers doar 300.000 km pe autostrada fara sa imi pese de viteza, consum, forja….

  2. e o fabia, nu scria ca proprietarul a fost o femeie?

  3. nu, dar ma refer ca fiind o fabia, probabil masina vreunei femei, sunt sanse mari sa fie real faptul ca a avut unic proprietar si suta de mii de km

Tu ce ai de zis?

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.