10 ani de eMag – încă mai facem greşeli elementare de programare

Ne-am aştepta ca cineva cu o prezenţă de 10 ani în online să nu facă greşeli de începători. Nu e nimic grav, au uitat să pună vreo 2 funcţii de genul stripslashes() sau nl2br() (cred, că nici io nu mă pricep mai mult), ca să îi scape de ghilimele şi să bage rând nou în comentarii. O să vedem o grămadă de \n şi un \” mai jos:

eMag

Se duce puţin din încredere cu ocazia asta. Dacă le mai scapă ceva şi când e vorba de chestii mai serioase, ca nişte carduri sau date personale? Ar fi o surpriză prea mare?

Chestiunea le-a fost semnalată şi pe Twitter, doar că în 2 zile lucrătoare n-a avut nimeni timp să … nimic.

Când le-am zis celor de la evoMAG că au ceva greşeli în descrierea unui produs au putut să repare destul de repede, că aveau tot interesul, ba chiar s-au gândit să-mi ofere şi o mică reducere pentru serviciul făcut. Acum să vedem cum mişcă şi eMAG, cu toate că au ratat puţin startul.

3 comentarii la 10 ani de eMag – încă mai facem greşeli elementare de programare

  1. Eu le-am semnalat multe greşeli la newsletter-ele celor de la emag. Greşeli în specificaţiile produselor de multe ori. Tot pe twitter i-am anunţat, nici “multumesc” nu au zis, iar de corectat n-am stat să verific.
    În schimb cei de la evomag sunt mult, da mult mai prezenţi prin social media şi mult mai promţi în caz de le soliciţi o informaţie referitoare la orice ţine de ei.

    • probabil nu se coboara atat de jos incat sa asculte de oricine …

      • Da, dar când acel “oricine” îţi spune că eşti prost şi că telefonul ăla nu e dual-core şi nici n-are de 1 ghz procesorul lui, şi când gsm arena spune altceva faţă de ce spui tu la info, atunci cred că e momentul să schimbi ceva.

Tu ce ai de zis?

*