Se pare că la Nestle n-a fost nimeni care să vadă că n-are sens ceva ce au scris acolo. Dacă are “-” şi “discount” atunci sună bine pentru populaţie.
Faza e ca asta de aici.
Mai urmează să se ascocieze toţi culţii ăştia şi să bage preţuri negative la produse. Ar fi totuşi o chestie nouă, să vedem cum s-or descurca să facă şi profit din mişcarea asta.
Cam în ce directie ne-am dus în ultima sută de ani și cum ne-a prins Centenarul Marii Uniri? Este sau...
Am primit azi un link cu niște produse interesante ale unui brand suspect de pe eMag: De ce e ușor...
Filmarea de mai jos este din luna iunie, din Alba Iulia, și surprinde motociliștii de la Bikers Party 2017. Îndrăznesc...
Un comentariu la Nu s-a găsit cineva apt să se uite peste promoţia de la Lion?
05/12/2011 la 2:41 pm
Nu vor fi multi care sa observe greseala asta. Si nu e prima oara cand vad astfel de greseli la companii mari. Rusinica