eMag ProfitShare

Am văzut cum deja a ajuns pe destule bloguri publicitatea de la eMag prin ProfitShare şi m-a ajuns curiozitatea şi pe mine. Să văd şi eu cu se mănâncă.

Sunt vreo 2 zile de când m-am băgat doar şi am reuşit să-mi fac câteva idei până acum, dar pentru o părere mai complexă despre asta e nevoie de mai mult timp, până se strâng nişte comisioane, până se fac plăţile şi toate cele. Abia atunci ar fi completă imaginea despre eMag ProfitShare.

Pe scurt:

  • spre deosebire de Google Ads, înregistrarea şi punerea în funcţiune a reclamelor durează foarte puţin. Eu aveam deja contul făcut pe eMag de când am făcut cumpărături, dar când m-am băgat şi pe ProfiShare am putut să iau imediat codul pentru 3 tipuri de reclame şi să îl pun pe blog, asta chiar fără să am măcar blogul înscris acolo.
  • pentru început aveam doar 3 tipuri de reclame: widget vertical, orizontal şi grafic. Acum au apărut şi reclamele text, precum cele de la Google Ads.
  • dimenisiunea widgeturilor era puţin cam prost gândită. Acum cu anunţurile text e mai ok, se pot afişa fie ca reclame 468 x 60 fie ca 300 x 250. Majoritatea blogurilor sau situlor care au spaţii gata făcute pentru reclame le au gândite pentru dimensiunile reclamelor de la Google Ads, iar eMag încearcă să introducă noi dimensiuni pentru reclame, ceva mai mari decât spaţiile gândite iniţial. Măcar de ar fi fost mai mici, dar acestea sunt mai mari … şi se pot îmbârliga uşor prin design.
  • afilierea şi obţinerea bănuţilor în funcţie de vânzări în cazul publicităţii pe internet mi se pare aiurea. E aiurea pentru cei care vând publicitatea pentru că e un fel de loterie, dacă vizitatorul care a dat click pe reclama nu cumpără nimic e ca şi cum ar face publicitate de pomană, nu primeşte nici un ban. Dar de ce nu cumpără el ? Păi poate că a găsit undeva acelaşi produs, dar mai ieftin, poate ăştia au zis că au pe stoc şi de fapt nu este sau poate chiar îl cumpără dar nu în momentul acela, se pune peste 2 zile şi face comanda. Ce se întâmplă în cazurile astea ? Publicitatea a fost ok, omului i s-a prezentat oferta, dacă eMag nu ştie să îşi vândă marfa … îi priveşte sau chiar dacă o vinde există şanse ca amărâtul care şi-a pus publicitatea pe blog să fie lăsat pe dinafară şi să nu ia nici un ban.
  • bonusul de bun-venit: In plus, daca te inscrii acum, primesti un bonus de “bun-venit” de 100 RON dupa ce directionezi primii 50 de vizitatori catre eMAG.ro. Eh, cam pute şi asta. Dacă pune cineva reclamele astea pe un site de chestii warez, mp3 şi alte de astea ? Eu nu cred că o să îi dea ăluia 100 RON pentru primii 50 de vizitatori.

Nişte imagini:

emag-profitshare1
emag-profitshare2
emag-profitshare3

3 comentarii la eMag ProfitShare

  1. Ba da ii da 100 ron, dar de scos parca e minim 350 ron si nu ajungi asa de usor la suma.

  2. Acest profit share este o bataie de joc!!!
    nu va bagati in el ca sa faceti profit la astfel de oameni!!!
    la mail nu va raspund, comenzile nu se inregistreaza toate, banerele nu functioneaza tot timpul, daca faci o comanda cand banerele nu functioneaza si specifici CLAR!!!! ca banerele nu functioneaza si sa inregistreze comanda in contul x ei zic ca nu a fost click si gata nu se inregistreaza!
    ATENTIE sunt niste hoti!!!!

Tu ce ai de zis?

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.