Noi de ce nu putem sa îi penalizăm ?

Deja ştim cu toţii că, de cele mai multe ori, cei care vând un serviciu sau un produs trăiesc cu impresia că ei sunt şefii şi că ei fac ce vor cu clienţii, de parcă tot comerţul ăsta e făcut doar de dragul de a fi făcut şi nu pentru că unii ar avea nevoie de bani, iar alţii de produse. Probabil mulţi comercianţi ar trebui sa înveţe regula ” clientul nostru, stăpânul nostru. ” sau ” clientul are întotdeauna dreaptate. “.

Ce urăsc eu cel mai mult la afacerea asta cu serviciile e că doar cei care le vând pot pune penlizări, de obicei pentru plăţile făcute mai târziu. Ok, înţeleg, am uitat să plătesc, peste 10 zile îţi dau cu 1% mai mult pentru că nu am respectat contractul şi am plătit ca boul mai târziu. Da’ oare contractele astea nu sunt pentru ambele parţi ? Ok, nu plătesc la timp, mă penalizezi. Da’ când căcatul tău de curent electric e luat de 4-5 ori pe săptămână din tot felul de motive tâmpite unde e contractul ? Când eu stau şi fac duş şi se ia curentul şi mă lasă fără apa caldă, lumină şi încălzire atunci eu pe cine penalizez ? Sau când desktopul meu nu mai vrea să pornească după o oprire neprogramată din cauza lipsei de curent … pe cine penalizez ?

“Bună seara, ştiţi … nu merge netul / nu avem curent. De ce ? Ăăă. Păi sunt nişte probleme, se lucrează. Probabil o să aveţi mai târziu sau mâine.” Când era cam praf reţeaua de la UPC cădea netu’ la fiecare jumate de oră. Au zis că îmi trimit pe cineva peste 3 zile să îmi rezolve problema. Păi în morţii tăi, îţi plătesc pentru 30 / 31 de zile netul, nu pentru 27 sau 28. Nu înţeleg de ce ei cred că e o scuză bună treaba asta cu problemele. Ok, ai probleme, da’ ce mă interesează pe mine că tu ai probleme ? Ţi-am plătit factura la timp, când am întârziat am plătit în plus sau m-ai tăiat de la ce îmi dădeai, şi tu o arzi aiurea şi ai probleme ?

Eu dacă am probleme şi nu am bani să plătesc lumina sau netul şi le zic că … nu am bani că … am probleme, mi-au dat în cap şi m-au lăsat fără bani, o să mă înţeleagă oare ?

3 comentarii la Noi de ce nu putem sa îi penalizăm ?

  1. Ai dreptate. Asta este veşnica problemă cu furnizori de servicii. Din câte ştiu eu s-a făcut o lege care viza pe cei care furnizează servicii de date. În lege scria clar că dacă îti pică netul/cablul/semnalul de la telefon prestatorul de servicii se obligă să îţi scadă pretul din abonament zilele/orele în care tu nu ai putut folosi serviciile pentru care plăteşti. Când am auzit eu ultima oară de legea respectivă trebuia să se aprobe mai departe nu ştiu ce s-a intâmplat cu ea însă nu cred că s-a aprobat.

  2. Da..man… sa-i f*t ca acum cateva zile era sa imi taie curentul pe motiv ca n-am platit o factura din ianuarie,dar restu erau platite la zi. Culmea ideea e ca am platit factura aia dar nu au trimis ei confirmarea de la posta. Pai cum mortii masii ei trimit pe nenea sa imi taie curentu cand eu am facturile platite la zi mai putin o factura? Si ma ia nenea curent: Costel: Tre sa va tai curentul ca nati platit o factura. Eu: Platesc acum ! Costel: Nu se poate! Pai fututi cablu in c*r adica eu vreau sa dau bani si ala sta si o freaca cu clestele in mana. Pana la urma iam zis ca e platita aia iam aratat un bon de la posta si nu mi-a taiat. Acum iar am primit in posta ca nam achitat factura aia si dupa ce am trimis prin fax chitanta scanata.. Ca sa vezi !

Tu ce ai de zis?

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.