Mai jos este o campanie împotriva violenţei domenstice, posterul e undeva în Hamburg, Germania. Dacă era la noi campania atunci sigur ar fi fost cu Mihaela Rădulescu şi Dani Oţil, iar Dani ridica mâna la ea şi Mihaela întreba “Asta e singura ta plăcere?”.
Gizmodo
Amnesty International has installed a new anti-domestic-abuse ad fixture in Hamburg, Germany which is equal parts clever and shocking: when you look at the photo, it’s a smiling couple; when you look away, it’s a dude punchin’ a lady.
The billboard works by scanning its proximity with an eye-tracking camera, which triggers an image switch on the display panel when it senses someone looking at it. The change only occurs after a brief delay, so that observers understand what’s going on, and get the message.
Mie-mi place foarte mult ideea.
Cam în ce directie ne-am dus în ultima sută de ani și cum ne-a prins Centenarul Marii Uniri? Este sau...
Am primit azi un link cu niște produse interesante ale unui brand suspect de pe eMag: De ce e ușor...
Filmarea de mai jos este din luna iunie, din Alba Iulia, și surprinde motociliștii de la Bikers Party 2017. Îndrăznesc...
2 comentarii la Cum arată o campanie mişto
29/06/2009 la 4:15 pm
de ce nu cu andreea marin si stefan banica… ca si asa micutul elvis e renumit pentru violenta domestica ;))
oricum… campaniile astea nu vor avea succes nici la noi nici la ei.
29/06/2009 la 4:24 pm
macar e misto, chiar daca n-are succes. :)