Atât de noi şi de moderne că până şi Japonia sau Franţa ne invidiază trenurile de la CFR.
Se vede destul de clar în poze că scumpirea biletelor a fost absolut necesară pentru astfel de modernizări.
Să nu vă speriaţi. Poate că nu arată ca fiind cele mai luxoase trenuri din exterior, însă vă garantez că o să fiţi extrem de surprinşi de calitatea călătoriei. Vara, de exemplu, vântul şi curentul cauzat de faptul că trenul circulă cu uşile deschise, probabil nu se închid toate, vă răcoreşte atât de bine că nu veţi transpira nici măcar o secundă.
În continuare, naşii nu sunt deloc timizi şi acceptă mici atenţii de la călătorii fără bilete, cam 50% din valoarea unui bilet, ca să fie bine pentru toată lumea. În rest, salariile sunt foarte mici. N-ar trebui nişte scumpiri, ca să o ducă bine de tot CFR?
Cam în ce directie ne-am dus în ultima sută de ani și cum ne-a prins Centenarul Marii Uniri? Este sau...
Am primit azi un link cu niște produse interesante ale unui brand suspect de pe eMag: De ce e ușor...
Filmarea de mai jos este din luna iunie, din Alba Iulia, și surprinde motociliștii de la Bikers Party 2017. Îndrăznesc...
11 comentarii la Vagoane noi la CFR după scumpirea cu 18% a biletelor
31/08/2011 la 4:30 pm
lol. Colega… scuza-ma putin rogute. Cand ai facut pozele astea, si pe ce rute?!
Pe la mine pe acolo circula din astea frumoase :->.
Esti sigur ca acele vagoane nu sunt ale unei firme privatizate?! :D
31/08/2011 la 4:36 pm
pozele sunt vechi. de ieri. ruta brasov – tg mures, probabil. toate biletele s-au scumpit, nu doar pe unele rute. :D
31/08/2011 la 4:38 pm
Ma gandeam ca daca e pe o ruta a unei firme private era alta treaba… Nasa… nus ce sa zic de voi astia din partea aia… =))
31/08/2011 la 5:02 pm
Adica cum, daca am un taxi de cad tablele de pe el, nu am voie sa scumpesc calatoria? Ca doar eu iti vand tie un transport de la pana la, nu iti vand masina. Asa si cu trenul, nu iti place, nu te urci. Spaga la nasi e o problema, dar la fel, daca nu isi face treba politia… Of, vesnica politie care nu isi face treaba….
31/08/2011 la 5:25 pm
wow, ce vagoane frumoase! Sunt invidioasa ca circul cu masina
31/08/2011 la 5:49 pm
Imi place postarea ta , mersi.
31/08/2011 la 6:06 pm
Eu circul mult cu trenul, in ultima vreme am vazut ca au bagat pe accelerat si rapid vagoane modernizate, cu aer conditionat, WC modern, etc. Dar au bagat scaune din alea de autobus si daca mergi mai mult cobori cu dureri de spate. Trenul din articol e personal, deci pe alea nu cred ca au bagat vagoane mai noi, desi acu 2 zile am mers cu un personal Siemens Desiro, cred ca depinde si de zona. Scumpirea biletului e nejustificata atata timp cat pana la mare fac 20 de ore cu trenul :))
31/08/2011 la 10:51 pm
au bagat vagoane noi, corect, aer conditionat corect, dar FAIL…platesc bilet la clasa 1 si nu exista buton sa opresc aerul conditionat…vin la 2 noaptea CONGELAT!!!
ASTA-I ROMANIA!!!!!!!!!!!!!
01/09/2011 la 6:53 pm
Cand am fost la mare, la cuseta am incercat sa opresc aerul conditionat, adica am dat pe caldura ca nu era buton de off. Dupa vreo 10 minute a inceput sa miroasa a ars in compartiment, asa ca am dat inapoi pe aer rece. =))
02/09/2011 la 11:59 pm
Hai, ma, ca nu mai circula astea. Poate pe o ruta spre inchisoare sau ceva, dar chiar sunt OK trenurile, chiar daca abia merg si au intarzieri nesimtite.
Pingback: Alte nume, aceeaşi bătaie de joc. Doar cu CFR » Teniescu.ro