La Orange iar se întâmplă erori în defavoarea clientului

Niște erori corecte ar fi alea din care ori câștigă toată lumea, atât clientul cât și Orange, ori nu câștigă nimeni.

Astea cu “Vai, a fost o eroare de sistem și v-am pus încă 100 euro pe factură, dar dacă n-ați fi zis nimic atunci n-ar fi observat nimeni eroarea și noi făceam buzunarele mari și tăcea precum căcatul în iarbă.” sunt vrăjeli și o știe toată lumea. La fiecare companie există oameni care sunt puși să fure de la client într-un fel sau altul. Se mai umflă o factură cu câțiva cenți/euro, se mai scad niște minute de pe PrePay, se mai suspendă un SIM sau se practică prosteală cu “Perioada de grație”.

Am mai povestit despre prosteala cu perioada de grație. Nu știu exact cum e selectat prostul “clientul” sau de ce, însă cert e că în încercarea de a-și rotunji veniturile îți suspendă dreptul de a suna. Nu mult, doar un apel, doar cât să te sperie puțin și să te trimtă la reîncărcare.

Se practică asta de cel puțin 2 ani la Orange și nu mi s-a întâmplat doar o singură dată. Probabil că mizeria asta dă roade, altfel nu se țineau de ea atâta timp.

Sper să nu se mai obosească cineva de la Orange să-mi scrie decât în cazul în care îmi poate arăta cazuri concrete în care eroarea a fost în favoarea clientului, altfel “erorile” astea nu sunt decât manipulări sau hoții.

Niște mizerii de la Orange din anii trecuți: unu și doi.

Tu ce ai de zis?

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.