… într-un nou ambalaj

În general, reclamele româneşti sunt destul varză şi sunt puţine reclamele care chiar sunt inteligente, bine gândite, amuzante şi chiar îţi încântă ochiul de fiecare dată când le revezi. Reclamele bune, cu siguranţă, se fac cu bani mulţi, de aceea nu şi le permite orice firmă de 2 lei care vinde chiloţi de damă.

Cred că cel mai idiot mod de a face reclamă unui produs e să zici despre el că are un ambalaj nou. Cum ? E acelaşi produs pe care nu îl cumpăra nimeni sau pe care deja îl ştie toată lumea şi reclama ne spune că are un nou ambalaj sau o nou sticlă ? Sincer ? Nu mă convinge chiar deloc. Cu ce m-ar încălzi, de exemplu, că acum Cola se dă în sticle pătrate sau că eticheta e verde ?

Dacă cei care fac reclame la produse bazându-se pe idei gen ” un nou ambalaj, o nouă sticlă ” probabil se adresază unui grup de consumator foarte restrâns. Câţi idioţi se bucură că acum soda se da în pungi dreptunghiulare şi nu pătrate ? Sau că sticla de bere e în formă de balegă de vacă ? Acum că lumea nu are bani nici să intre în magazin, cred că destui de puţini. Mă gândesc că prind de 1.000 de ori mai bine reclamele care oferă ceva moca sau mai ieftin, decât acelaşi căcat ambalat altcumva.

Oricum, să sprijinim proasta publicitate şi să cumpăram produsele astea cu ambalaje noi, băuturile în sticle noi, doar aşa, de ruşinea celor care au fătat reclama.

2 comentarii la … într-un nou ambalaj

  1. Uite, sa iti dau un exemplu: esti intr-un bar, vorbesti, ai o bere in mana. Uneori nu te uiti in ochii persoanei cu care vorbesti.

    Unde te uiti? You’re right! La sticla. O invarti, o sucesti, te joci cu eticheta.

    Pai sa nu vrei tu o sticla noua? :D

  2. Mi-ai adus aminte de un panou cât toate zilele, ce trona pe un perete exterior de la Iulius Mall (Timişoara), ceva de genul “Noua sticlă Fanta, cu chef de joacă”. M-am uitat cam câş, pentru ca “noua sticla” nu era prea diferită de forma anterioară. Şi, în definitiv, chiar aşa: cui se adresează astfel de reclame?

    Ce-i drept, uneori se poate lucra la eticheta, însă ăsta nu e motiv pentru un banner cât toată cladirea. Mai bine rămân eu plăcut surprinsă şi spun şi altora, decât să văd o reclama de toată jena la ceva ce nu-mi spune nimic.

Tu ce ai de zis?

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.