Cum rezolvă Net Consulting o garanţie pentru Dell

La prima vedere destul de simplu şi de bine.

Am dus prin noiembrie un Dell (Inspiron 1525) la garanţie la Net Consulting şi aparent l-au rezolvat destul de repede. Laptopul nu era al meu, eu nu am văzut ce boală are şi l-am lăsat pe mână ălora. L-am dus la sediul de pe Barbu Văcărescu, m-au avertizat că s-ar putea să dureze maxim o lună de zile, asta în cazul în care trebuie schimbată placa de bază, pentru că avea doar garanţie Basic şi la asta durează mai mult până vin piesele, l-am lăsat acolo şi gata.

Până la urmă l-au făcut până în 10 zile, schimbându-i placa de bază. Toată lumea fericită. Fericită până când am auzit că laptopul face din nou figuri şi refuză să funcţioneze bine.

Cauza?

La garanţie n-au fixat prea bine placa de bază şi era să se ducă dracului. Bună treabă, tot aşa!

2 comentarii la Cum rezolvă Net Consulting o garanţie pentru Dell

  1. Se pricep la marketing baietii astia :)):)), asta inseamna sa iti mentii clienti satisfacuti

  2. Treaba facuta in graba, chipurile ca sa ti-l aduca mai repede, dar nu si reparat

Tu ce ai de zis?

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.