La prima vedere destul de simplu şi de bine.
Am dus prin noiembrie un Dell (Inspiron 1525) la garanţie la Net Consulting şi aparent l-au rezolvat destul de repede. Laptopul nu era al meu, eu nu am văzut ce boală are şi l-am lăsat pe mână ălora. L-am dus la sediul de pe Barbu Văcărescu, m-au avertizat că s-ar putea să dureze maxim o lună de zile, asta în cazul în care trebuie schimbată placa de bază, pentru că avea doar garanţie Basic şi la asta durează mai mult până vin piesele, l-am lăsat acolo şi gata.
Până la urmă l-au făcut până în 10 zile, schimbându-i placa de bază. Toată lumea fericită. Fericită până când am auzit că laptopul face din nou figuri şi refuză să funcţioneze bine.
Cauza?
La garanţie n-au fixat prea bine placa de bază şi era să se ducă dracului. Bună treabă, tot aşa!
Cam în ce directie ne-am dus în ultima sută de ani și cum ne-a prins Centenarul Marii Uniri? Este sau...
Am primit azi un link cu niște produse interesante ale unui brand suspect de pe eMag: De ce e ușor...
Filmarea de mai jos este din luna iunie, din Alba Iulia, și surprinde motociliștii de la Bikers Party 2017. Îndrăznesc...
2 comentarii la Cum rezolvă Net Consulting o garanţie pentru Dell
25/01/2011 la 8:50 pm
Se pricep la marketing baietii astia :)):)), asta inseamna sa iti mentii clienti satisfacuti
25/01/2011 la 9:42 pm
Treaba facuta in graba, chipurile ca sa ti-l aduca mai repede, dar nu si reparat