FAN Courier n-are chef să facă treabă pe bune

Trebuia să primesc un colet și mă cam așteptam să facă o figură interesantă curierul.

FAN Courier:

Mă sună cum că e jos, în fața clădirii și că nu știe unde trebuie să urce. Am coborât, am mers în fața clădirii, i-am zis numele, apoi a urmat asta:

Coletul meu arăta cam așa:

FAN Courier

O clădire, mai multe intrări, portar la fiecare intrare, informații suficiente pe colet. Rezultatul? Nu știe unde trebuie să vină, deși ei au contract fix cu firma pe care nu știau să o găsească. Pentru că e mai ușor să faci livrări așteptând oamenii la mașină.

Deși nu lansăm rachete la lucru, nu e tot timpul la îndemână să fugi de la calculator, la o oră total random, de la chestii stabilite dinainte, într-un internval de 5-10 minute, doar pentru firma de curierat vrea să își facă treaba mai repede și mai ușor, la același preț. Pe scurt, le plătim un serviciu pe care nu îl duc la capăt, după care ne cer să ne întrerupem munca / orice pentru a-i în a nu-și face treaba. Nu e chiar o afacere corectă.

Toate firmele de curierat:

Avem următoarele locuri din Cluj-Napoca

Strada Republicii
Cluj Business Center

Poza 1:

În jurul pin-ului e plin de firme. Curierul se pune și așteaptă acolo, ca să nu se ducă pe rând, la fiecare, că doar nu a plătit nimeni livrare până la adresă.

Poza 2:

Curierul așteaptă unde e pin-ul și cheamă oamenii din 2 clădiri a câte 7 etaje să vină după colete.

Oricât de nașpa par curierii ăștia, sunt convins că problema vine de mai sus, de la ăia care îi încarcă cu tot mai multe livrări în același program, poate chiar și sugerând să facă treabă în felul ăsta.

Când ești firmă și pe site ai în footer Copyright© 2014 FAN Courier e clară treabă.

Mai trebuie să îmi vină un colet cât de curând și pun pariu că o să se repete fix situația de mai sus.

Tu ce ai de zis?

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.